DOLORS MARTÍ NOTÍCIES 18/3

PROVES DE 3r – 18 al 29 de març

Entre els dies 18 i 29 de març els/les alumnes de 3r realitzaran les proves d’avaluació diagnòstica. Aquesta avaluació diagnòstica té caràcter orientador i informatiu per als centres. No determina, per tant, l’expedient acadèmic individual de l’alumne. L’avaluació diagnòstica avalua l’assoliment de la competència comunicativa lingüística i de la competència matemàtica a la meitat al tercer curs d’educació primària. Els resultats de la prova, conjuntament amb altres indicadors, ajuden els centres a analitzar, valorar i reorientar, si cal, la pràctica docent per assolir les competències i els aprenentatges que estableix el currículum. És molt important que puguin assistir amb puntualitat els esmentats dies a l’escola.

PROVES CANGUR 5È I 6È – 21 DE MARÇ

Els/les alumnes de 5è i 6è PARTICIPARAN a les proves Cangur, el proper djous dia 21 de març al matí. És un concurs de matemàtiques promogut per l’associació internacional “Le Kangourou sans Frontières”, que es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove i la mainada, mitjançant una participació massiva en una activitat científica, sense intentar fer cap selecció ni comparació entre països.

CANTATA 4T – 18 DE MARÇ

Avui, dilluns 18 de març els/les alumnes de 4t de la nostra escola faran, juntament amb altres nens i nenes d’altres escoles, el concert de la cantata que durant aquest segon trimestre han estat assajant i treballant. El concert tindrà lloc al Pavelló de les Comes d’Igualada a les 18h.

FRUITA A L’ESCOLA

TANCAMENT ZONA BLANCA DE PARQUING

A partir del proper dilluns 18 de març la zona blanca del pàrquing estarà tancada de vuit del vespre a vuit del matí. El motiu és per intentar evitar la brossa que es produeix els vespres i caps de setmana.

VOLUNTARIS I VOLUNTÀRIES SORTIDES ESCOLARS

US DEMANEM QUE ELS/LES PARES/MARES QUE PUGUEU ACOMPANYAR-NOS A LES SORTIDES US POSEU EN CONTACTE AMB ALGÚ DE L’EQUIP DIRECTIU. MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL.LABORACIÓ.

DOLORS MARTÍ NOTÍCIES 11/3

ENGLISH DAY- 11 al 15 de març

Aquesta setmana, tots/es els/les alumnes de primària de l’escola participarem en el 8è English Day de l’Anoia. Enguany s’anomena “The lucky leprechaun ” i està organitzat per el CRP Anoia juntament amb professorat d’anglès de la comarca.

WEB ESCOLA

Us animen que visiteu la web de l’escola amb els/les vostres fills/es de forma habitual, ja que hi ha diverses fotografies dels treballs que realitzen a l’aula i pot ser un bon moment de comunicació entre vosaltres tot comentant allò que han treballat.

CROS ESCOLA- DIUMENGE 17 DE MARÇ

Us recordem que us podeu inscriure anticipadament a l’oficina de l’AMPA, en l’horari habitual.

DOLORS MARTÍ NOTÍCIES 4/3

Benvolgudes famílies,
us adjuntem les següents informacions:

PREMIS NEPTÚ- MILLORS ESPORTISTES ESCOLARS D’IGUALADA

El proper diumenge, dia 10 de març, el Teatre de l’Ateneu serà l’escenari de celebració dels premis als millors esportistes destacats en edat escolar d’Igualada. Els/Les nostres representants seran Na Bruna Cazorla en la categoria femenina i en Martí Aguilera en categoria masculina.
Moltes felicitats!!!

PORTES OBERTES 9 DE MARÇ

Us convidem a la jornada de portes obertes el proper dissabte dia 9 de març de 11 a 13 hores.

DOLORS MARTÍ NOTÍCIES 25/2

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem les següents informacions:

DIJOUS LLARDER- 28 DE FEBRER

Dijous 28 de febrer és el dijous llarder i, per celebrar-ho tots/es junts/es, al matí sortirem a esmorzar en un indret proper del camí de Can Masarnau. Per tal de treballar aquesta tradició us recomanem que aquest dia els/les nens/es portin un petit entrepà de truita o botifarra, una ampolla petita d’aigua i el xandall de l’escola.

DILLUNS 4 DE MARÇ. DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ

Aprofitem per recordar-vos que el dilluns 4 de març no hi ha escola ja que és un dels dies festius de lliure disposició de les escoles d’Igualada.

APARCAMENT

Us demanaríem que no aparqueu en doble i triple fila ni en llocs no recomanables o no adients. Penseu que pels vostres fills/es això no és un bon exemple. És important que ho comenteu en el vostre entorn ja que de vegades els que porten els nens/es són familiars vostres i també ho han de saber per, entre tots/es, fer un ús correcte de l’aparcament. Gràcies!

POLLS

Us recordem que és molt important que feu la revisió de polls als vostres fills/es. Per aquest motiu degut a que aquest curs en alguns nivells no aconseguim eradicar-los del tot, us fem arribar un enllaç on hi ha informació sobre aquest tema.
És bàsic, com en tot,el vostre suport. Gràcies.

CROS ESCOLAR- DIUMENGE 17 DE MARÇ – ESCOLA DOLORS MARTÍ I BADIA

El diumenge 17 de març torna el Cros a la nostra escola. Animeu-vos a gaudir d’un gran dia! Es poden fer inscripcions a l’oficina de l’AMPA en els horaris oficials fins el dimarts 11 de març.