EXTRAESCOLARS DEFINITIVES CURS 19/20

Benvolgudes famílies, aquest és l’horari definitiu de les activitats extraescolars d’aquest curs 2019-2020. Us recordem que les activitats comencen a partir de dijous dia 12, excepte pels alumnes de P3 (dimarts dia 17). Natació començarà a l’octubre.

INFORMACIÓ SETEMBRE

Les famílies que van fer les comandes de llibres al juliol, poden passar a recollir-los a l’oficina de l’AMPA dimarts 3 i dimecres 4 de 17 h a 19 h. Així mateix, ja tenim disponibles les agendes per als cursos de 1r a 6è, i les flautes per als alumnes de 3r. Si heu fet les gestions en línia a Comercial Girona o a través de l’oficina de l’AMPA, ja podeu venir a recollir el material en els mateixos horaris.

També dir, que la pàgina web de Comercial Girona, estarà operativa des del dia 2 fins al 8 de setembre, així les famílies que encara no heu fet cap gestió, encara teniu temps.

Us recordem que l’últim dia per inscriure els/les vostres fills/es a les activitats extraescolars d’aquest curs serà el dimecres 4 de setembre.

Gràcies per la vostra col·laboració.

DOLORS MARTÍ NOTÍCIES 17/6

Benvolgudes famílies

DIVENDRES 21 DE JUNY

Divendres 21 de juny a les 9.15h, per donar la benvinguda a les vacances tots/es junts/es, obrirem la porta de la pista de l’escola per tal que les famílies que vulguin ens acompanyin a acomiadar-nos fins al proper curs .

No cal portar esmorzar ja que a l’escola farem un esmorzar conjunt en el què cada curs elaborarà una sorpresa per la resta dels companys/es. Serà un esmorzar molt variat ja que tindrem entrepans diversos i fruita.

Al migdia tots els/les alumnes s’emportaran l’àlbum i treballs realitzats al llarg d’aquest últim trimestre.

ENTREVISTES INFORMES

El proper divendres 21 de juny us arribarà el darrer informe del curs, en cas que estigueu interessats/des en comentar-lo el dia previst és el dimarts 25 de juny de 11:30 h a 13 hores. Caldrà que prèviament concreteu hora. Us demanem que respecteu puntualment l’horari escollit per tal que puguem seguir-ho correctament.

PAGAMENT MATERIAL ESCOLAR PROPER CURS

La quota de material d’educació infantil és de 90€ i de primària 70€. Aquest pagament s’ha de realitzar dins del període del 17 de juny al 27 de setembre. El pagament de la quota de material del curs 2019-2020 es pot realitzar de dues maneres:
A)Mitjançant caixer automàtic de La Caixa (no us cobraran cap comissió).
Cal introduir la llibreta o targeta i escollir les següents opcions:
1) Pagaments
2) Pagaments sense codi de barres
3) Col·legis i matrícules amb el codi de l’ENTITAT ( Número Identificador de l’Escola Dolors Martí i Badia) 0245752
4) Import: 90,00€ infantil/70,00€ primària
5) Remitent : MAT nom de l’alumne/a ,cognom i curs.
B) També podeu fer una transferència bancària al següent número de compte:
ES02 2100 5451 0602 0001 5625 cal que feu constar MAT nom de l’alumne/a, cognom i curs.
Si teniu algun dubte, us atendran a l’oficina de la Caixa de l’Av. Barcelona, 26-Igualada. Heu de retornar el resguard del full de pagament al tutor/a al setembre.

MATRÍCULA ALUMNES NOUS P3 PROPER CURS

Us recordem que si teniu fills/es que hagin de matricular-se el proper curs a infantil 3 anys el període de matricula és del 17 al 26 de juny, de 8 a 10h i de 12 a 13h.

DOLORS MARTÍ NOTÍCIES 10/6

Benvolgudes famílies

CONFIRMACIÓ DE PLAÇA, RELIGIÓ (P5), AUTORITZACIÓ INTERNET A L’AULA

Divendres dia 7 de juny els/les vostres fills/es va rebre per part dels/de les tutors/es el full de confirmació de plaça pel proper curs 2019-2020. Reviseu les dades i feu l’actualització en cas de canvis. Recordeu que heu de signar-lo. És important que marqueu la casella adient de confirmació o no confirmació. Aquest full l’heu de retornar degudament signat al tutor/a del vostre fill/a. El termini per lliurar-los és del dilluns dia 10 al divendres dia 14 de juny.
Les famílies dels alumnes que estan a P5 i el proper curs faran 1r de primària haureu de retornar també el full sobre l’opció de la religió.
Les famílies de 4t també rebreu l’autorització per l’ús de serveis i recursos digitals a Internet per treballar a l’aula, ja que els/les vostres fills/es necessitaran una adreça de correu electrònic quan comencin 5è.

BEQUES LLIBRES I MATERIAL

El termini de sol·licitud serà del 6 de juny al 5 de juliol i per tramitar la beca cal demanar cita prèvia trucant a l’Ajuntament 938031950 o bé tramitar-la per internet. Tota la informació sobre el tràmit, així com el model de sol·licitud i altres documents necessaris, la trobareu als següents enllaços: Enllaç informació beques llibres i material L’imprès de sol·licitud us el podeu descarregar de la web o bé el podeu demanar a consergeria.

CANVI DE MENÚ DE MENJADOR

Us comuniquem que per motius organitzatius, el proper divendres 14 de juny, de segon plat en lloc d’hamburguesa de vedella menjarem mandonguilles amb bolets.

HORARI OFICINA AMPA SETMANA INTENSIVA

Dilluns 9h a 9:30h / Dimarts 15h a 15:30h / Dijous 17h a 17:30h