Pagament Llibres i Quotes 19/20

Benvolgudes famílies,

Un any més, us oferim la possibilitat d’adquirir els llibres a través del servei que ha contractat l’AMPA per aquest proper curs 2019/2020:

  • Com funciona ?

Comercial Girona, la distribuïdora de llibres contractada, prepararà lots amb els diferents llibres necessaris per al curs per a totes aquelles famílies que desitgin adquirir-los.

  • On efectueu la reserva i quan?

Podreu adquirir els llibres directament a través de la pàgina web d’aquesta distribuïdora. Les dades per accedir-hi i el termini en el qual podreu fer la compra són:

  www.comercialgirona.cat/comandes  
CODI CENTRE: BADIAC0044  
TERMINI D’ACCÉS: 10 DE JUNY AL 14 DE JULIOL.  

És important efectuar la comanda en el termini establert.

  • Quin és el procediment?

Caldrà accedir a la web de la distribuïdora mitjançant l’adreça que us hem facilitat. Tal com podreu observar i com a novetat, el format de la pàgina web ha canviat envers els anys anteriors per un de més innovador.

En primer lloc, us haureu de registrar com a pares, mares o tutors dels alumnes i crear el vostre compte indicant les vostres dades de contacte i una contrasenya. Això us permetrà consultar les comandes que hàgiu efectuat sempre que vulgueu i durant el termini indicat.

Seguidament, podreu seleccionar el curs que farà el vostre fill/a i els llibres i folres quedesitgeu adquirir; tot indicant si els voleu adquirir com a socis de l’AMPA o com a no socis.

Finalment, es demanarà que indiqueu el nom de l’alumne/a i que efectueu el pagament.

  • Com us feu socis de l’AMPA?:

En el mateix moment en que es fa la comanda de llibres, també es farà el pagament de la quota d’AMPA de 27€ en cas d’un fill, 32€ en cas de 2 fills, 37€ en cas de 3 fills i 42€ en cas de 4 fills. Això us permetrà gaudir d’un descompte sobre el preu de venda al públic dels llibres que constarà aplicat en els preus de la web.

Tots els alumnes d’educació infantil (P3, P4 i P5) i de primària (1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è) hauran d’accedir a la pàgina web per a poder realitzar el pagament de la quota d’AMPA amb independència de si adquireixen els llibres.

  • Podeu demanar els llibres folrats?:

Si voleu els llibres folrats (en les ocasions que així es pugui), caldrà que també seleccioneu en la vostra comanda els folres dels llibres que adquiriu. Es tracte d’un folre de plàstic termo-segellat a mida del llibre. El servei de folrat té un cost de 2.00€/unitat.

  • Quins mètodes de pagament hi ha?

Tindreu dues opcions a escollir:

  • Targeta de crèdit/dèbit.
  • Mitjançant una transferència bancària o per caixer automàtic al compte de LA CAIXA ES64 2100 0002 5002 0183 0983 fins el dia 29 de Juliol.

Aquesta darrera opció us permet FRACCIONAR el pagament; és a dir, podeu efectuar tants ingressos com vulgueu; sempre i quan, el dia 29 de Juliol hagi quedat tot pagat.

És important que al fer qualsevol pagament indiqueu el NOM i el CURS de l’alumne/a o bé EL NÚMERO DE COMANDA.

  • Com rebreu els llibres?

Un cop finalitzat el procés de compra de llibres, l’empresa distribuïdora els entregarà a l’AMPA i aquesta comunicarà a les famílies els dies de recollida.

En el cas que algun llibre estigui esgotat en el moment de l’entrega, aquest es cobrarà i es lliurarà directament als alumnes a classe, per tant no tindreu la molèstia d’anar diverses vegades a adquirir-los.

Restem a la vostra disposició per aclarir qualsevol dubte.

Atentament,

AMPA Escola Dolors Martí.

This site is protected by wp-copyrightpro.com