Activitats

Ludoteca (P3 a 6è): espai d’acollida amb activitats dirigides i joc lliure. Tiquets disponibles en blocs de 5 que es poden adquirir a l’oficina de l’Ampa en els horaris d’atenció a les famílies, o bé és pot treure el bonus directament dels caixers de Banc Sabadell seguint el tutorial penjat a la web. El bonus es bescanviarà directament a la ludoteca pels tiquets corresponents. Els horaris d’accés a l’activitat (matí) seran:

De 07:25 a 07:35

De 07:55 a 08:05

De 08:25 a 08:35

Us preguem ser puntuals en l’entrada i recollida dels vostres fills.

El tiquet del dia puntual s’ha de donar al tutor a primera hora de la jornada, per tal de confirmar els monitors per les ràtios.

DESCRIPCIÓ DE LES ACTIVITATS

-Ioga en família: activitat de Ioga pensada per a l’assistència del fill/a acompanyat per un adult, mare, pare, avis. Es treballaren les assanes (postures de ioga) mitjançant contes i jocs. Es faran mandales, pranayames (respiració ) mitjançant diferents elements lúdics. Es una nova activitat, impartida per una professora de IOGA amb experiència amb aquest camp i que treballa en diferents centres.

-Música: aproximació a la musica a través de les melodies, d’un mode intuïtiu. Es un projecte multidisciplinari per treballar la música a través del moviment, de l’expressió artística i corporal, la creació d’històries i la teatralització. Serà impartida per una Professora de Musica.

-Robòtica (P4 a 6è):

Activitat a càrrec de MENTS CREATIVES

Construcció i programació de robots. Comencem amb robots simples, avancem en la construcció de mecanismes i la programació del robot utilitzant sensors i actuadors diferents. Farem servir Lego Wedo, Mindstorms, Mbot, Robotis Play, Robotis Dream, Robotis Stem i tablets associades.

Amb aquesta activitat es volen potenciar valors com el treball en equip, aprendre amb la pràctica i el treball per projectes.

La  duració de l’activitat de 1r – 6 è serà de 1h.15 min

-Taller de Cuina (freda): a través de la cuina els nens aprenen a organitzar-se, matemàtiques, a menjar bé, a endreçar…Es per això que us proposem aquesta activitat, taller de Cuina, on els nens podran aprendre i passar-ho bé!

-Let’s play (P3, P4 i P5): activitat en anglès on es pretén treballar continguts bàsics a través del joc, d’una manera lúdica i divertida. Imprescindible l’assistència les dues hores (P4 i P5). Seguirem treballant amb professors de l’acadèmia Partner-Solution.biz, S.C.P.

-L’hora del conte: (P3, P4, P5): activitat que pretén treballar la comprensió oral, l’atenció i la reflexió mitjançant el relat d’un conte. També es treballaran activitats i/o experimentacions relacionades amb el conte treballat.

-Joc i esport (P3): iniciació esportiva amb un caire lúdic per als més petits. Es treballaran aspectes bàsics de psicomotricitat  amb l’objectiu d’agafar gust pel moviment.

-Iniciació esportiva (P4 i P5): pràctica de les habilitats motrius bàsiques que serveixen de punt de partida per l’entrenament dels esports individuals i col·lectius. Els alumnes de P5 participen en les Trobades Esportives organitzades pel Consell Esportiu de l ‘Anoia (quatre dissabtes l’any). Cal vestir amb roba i calçat esportius. L’activitat pot ser d’una o dues hores i es voluntària. Caldrà si es decideix participar, abonar la Fitxa Esportiva.

-Natació (P3, P4, P5, 1r i 2n): activitat que anem a fer a la piscina de les Comes amb monitors del Patronat d’esports. L’activitat comença i acaba a l’escola. El desplaçament es fa amb autobús. Els monitors de les Comes organitzen els grups per nivell i decideixen els canvis que creuen oportuns. Els nens i nenes han de portar tovallola, banyador, casquet de bany i xancletes. Tota la roba i calçat ha d’estar degudament marcat. No es podrà berenar abans de l’activitat. Per qüestions de temps no hi haurà dutxa ni es podrà berenar després de l’activitat. Es demana que els nens i nenes portin roba còmode que els faciliti l’autonomia a l’hora de canviar-se en el vestidor.

-Taller de creació (de 1r a 6): A través d’un fil conductor que pot ser un conte amb personatge o un viatge per països del mon, triarem un element representatiu i el treballarem amb diferents materials i expressions artístiques

-Anglès (1r a 6è): activitat de treball de la llengua anglesa que permetrà, en format reduït, reforçar i ampliar els continguts treballats a la classe, sobretot l’expressió i la comprensió oral. Seguirem treballant amb professors de l’acadèmia Partner-Solution.biz, S.C.P.

-Poliesportiu (1r a 6è): activitat esportiva de familiarització amb els esports bàsics, entrenament de les qualitats físiques i iniciació a la competició. Fomentem valors com l’esforç, la capacitat de sacrifici, la solidaritat i l’esperit d’equip, on cadascú hi té el seu espai.

L’activitat inclou la participació optativa (no es obligatori) en els Jocs Escolars de l’Anoia, per tant es demana l’acceptació del compromís que això suposa amb l’assistència a les jornades corresponents que es duran a terme cada dissabte (per a aquelles famílies que optin per participar-hi). Cal vestir amb roba i calçat esportius. L’activitat en categoria pre-benjamí (1r i 2n) podrà ser d’una o dues hores.

  • Els participants en els Jocs Esportius Escolars hauran d’abonar l’import en concepte de fitxa escolar i inscripció de l’equip (en el cas dels esports col·lectius).

-Patinatge (P4 a 4t): iniciació al patinatge sobre rodes. Aprendrem a lliscar mantenint l’equilibri i a fer els primers moviments bàsics. Els patins poden ser en línia o de quatre rodes. Cal portar roba esportiva (casc i proteccions obligatoris).

-Danses Urbanes (3r a 6è): activitat rítmica on es treballen conceptes de diferents disciplines de ball com poden ser Hip hop, Zumba, Funky, entre d’altres. Cal que els nens i nenes vagin amb roba i calçat esportiu per poder moure’s amb facilitat.

-Teatre (1r a 6è): comencem a introduir-nos en el món del teatre treballant aspectes tant importants com l’expressivitat, la representació de les emocions, la superació de la vergonya, entre d’altres. Completarem la formació amb aspectes tècnics com la il·luminació, el so, el vestuari i  l’atrezzo.

-Mecanografia: aprendre a escriure correctament amb el teclat de l’ordinador

-Altres propostes adults: Us animem a presentar propostes del vostre interès. Si arribem a un grup mínim es pot organitzar: per exemple anglès, running, futbol, coral, patinatge….

This site is protected by wp-copyrightpro.com