DOLORS MARTÍ NOTÍCIES 18/3

PROVES DE 3r – 18 al 29 de març

Entre els dies 18 i 29 de març els/les alumnes de 3r realitzaran les proves d’avaluació diagnòstica. Aquesta avaluació diagnòstica té caràcter orientador i informatiu per als centres. No determina, per tant, l’expedient acadèmic individual de l’alumne. L’avaluació diagnòstica avalua l’assoliment de la competència comunicativa lingüística i de la competència matemàtica a la meitat al tercer curs d’educació primària. Els resultats de la prova, conjuntament amb altres indicadors, ajuden els centres a analitzar, valorar i reorientar, si cal, la pràctica docent per assolir les competències i els aprenentatges que estableix el currículum. És molt important que puguin assistir amb puntualitat els esmentats dies a l’escola.

PROVES CANGUR 5È I 6È – 21 DE MARÇ

Els/les alumnes de 5è i 6è PARTICIPARAN a les proves Cangur, el proper djous dia 21 de març al matí. És un concurs de matemàtiques promogut per l’associació internacional “Le Kangourou sans Frontières”, que es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove i la mainada, mitjançant una participació massiva en una activitat científica, sense intentar fer cap selecció ni comparació entre països.

CANTATA 4T – 18 DE MARÇ

Avui, dilluns 18 de març els/les alumnes de 4t de la nostra escola faran, juntament amb altres nens i nenes d’altres escoles, el concert de la cantata que durant aquest segon trimestre han estat assajant i treballant. El concert tindrà lloc al Pavelló de les Comes d’Igualada a les 18h.

FRUITA A L’ESCOLA

TANCAMENT ZONA BLANCA DE PARQUING

A partir del proper dilluns 18 de març la zona blanca del pàrquing estarà tancada de vuit del vespre a vuit del matí. El motiu és per intentar evitar la brossa que es produeix els vespres i caps de setmana.

VOLUNTARIS I VOLUNTÀRIES SORTIDES ESCOLARS

US DEMANEM QUE ELS/LES PARES/MARES QUE PUGUEU ACOMPANYAR-NOS A LES SORTIDES US POSEU EN CONTACTE AMB ALGÚ DE L’EQUIP DIRECTIU. MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL.LABORACIÓ.

Bookmark the permalink.