DOLORS MARTÍ NOTÍCIES 13/5

Benvolgudes famílies

TROBADA ESCOLES VERDES

El proper dijous 16 de maig participarem a la trobada d’escoles verdes que es farà al Museu de la Pell d’Igualada. Els i les escamots de 6è seran els nostres representants.

CONCERT MUSICAL PARTICIPATIU SALA BARTS DE BACELONA. 5È

Avui, dilluns dia 13 de maig els/les alumnes de 5è participaran al concert musical “1000 raons per
cantar” a la Sala Barts de Barcelona.

UNITAT DIDÀCTICA 2N

El proper dimecres 15 de maig els/les alumnes de 2n de primària participaran a l’activitat musical que es fa conjuntament amb altres escoles d’Igualada.

SETMANA DE LA BICICLETA

Els/les alumnes de 3r i 4t participaran a l’activitat d’educació física promoguda per la volta ciclista que consta d’una classe teòrica i una de pràctica a la pista de l’escola

MENJADOR

Recordeu que divendres dia 17 de maig és l’últim dia per presentar la sol·licitud de beca menjador. Aquesta setmana hi ha alguns petits canvis en els menús per malaltia de la cuinera. Us demanem disculpes.

FRUITA

Bookmark the permalink.