Funcionament compra llibres reutilització/socialització

Funcionament compra llibres reutilització/socialització

LLIBRES CURS 2017/2018

Benvolguts Pares/Mares;

Pel proper curs 2017/2018, l’Ampa Dolors Martí ha gestionat la compra dels llibres de text i el cobrament de les quotes d’Ampa i de Socialització, a través de la mateixa empresa distribuïdora de l’any passat i  únicament online, per tal d’evitar cues a la botiga o males entregues.

Tots els alumnes d’educació infantil (P3, P4 i P5) i de primària (1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è) hauran d’accedir a la pàgina web per a poder realitzar els pagaments dels llibres, de la quota d’Ampa i de la quota de socialització en els cursos respectius i a través de l’aplicació.

El procediment de compra serà el següent:

  1. Haureu d’accedir a la pàgina web:comercialgironallibreries.com i, introduir els codis d’accés: codi escola Badia i codi accés: 5645.
  2. Accedireu al llistat de llibres de la nostra escola i haureu de marcar els llibres o quotes que voldreu comprar segons el curs que cursareu.
  3. Per poder obtenir el descompte sobre el preu de venta al públic, haureu de fer efectiva la Quota dAmpa2017-2018, la qual la podreu realitzar durant el procediment de compra.
  4. Haureu de seleccionar els llibres que voleu adquirir, i omplir les vostres dades personals de contacte: nom de l’alumne/a, DNI del pare/mare/tutor major d’edat, correu electrònic.
  5. Com a novetat, aquest any, s’ofereix el servei de folratge de llibres. Si voleu els llibres folrats, caldrà que seleccioneu tants folres com quantitat de llibres tingueu.
  6. El pagament dels llibres es podrà realitzar mitjançant dos sistemes:
  • Pagament per Targeta bancària en el mateix moment de realitzar la comanda.
  • Pagament mitjançant una transferència bancària a l’IBAN del número de compte: ES64 2100 0002 5002 0183 0983.
  • El termini per a realitzar ingressos finalitza el dia 15 dAgost, aquest inclòs.
  • Caldrà indicar el nom de l’alumne/a i el curs o bé el codi de la comanda, a fi de facilitar una millor identificació de a qui correspon l’ingrés efectuat.

 Un cop finalitzat el procés de compra dels llibres, l’empresa distribuïdora els entregarà a l’Escola, i els vostres fills/es els trobaran a laula el primer dia de curs.

El termini per a realitzar aquesta comanda o el pagament de les quotes serà fins al dia 13 de Juliol.

En aquest procés de compra, haureu fet efectiva la quota de l’Ampa de 27€ en el cas d’un fill, 32€ en el cas de 2 fills, 37€ en el cas de 3 fills i 42€ en el cas de 4 fills.

En els casos que s’hagi de fer més d’una compra de llibres per família (germans) i, per tal de beneficiar-se correctament de l’import de descompte, haureu de seguir el següent procediment:

  • Realitzar la comanda del primer fill fins al final per obtenir el codi de comanda o referència específic d’aquest encàrrec.
  • Realitzar la comanda del segon fill des de l’inici i desmarcar la Quota d’ (immediatament, apareixerà una finestra on s’indica que aquest ítem és obligatori).
  • Especificar el codi de comanda del primer germà per permetre descomptar l’import de la quota actual fins a 5 euros.
  • En acabar el procés, obtindreu el codi de comanda o referència del segon fill.

En els casos d’un tercer germà cal repetir el mateix procediment que amb el segon, amb la particularitat que en aquest cas, el codi de comanda que s’ha d’escriure és l’obtingut en fer la comanda del segon germà i no el codi de la comanda inicial.

El pagament de la Quota de socialització també es realitzarà a través de la pàgina web en el cas dels alumnes de tercer a sisè de primària. L’import de la quota serà de 20€ pels alumnes de tercer i quart i de 34€ pels alumnes de cinquè i sisè.

Restem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte.

Atentament,

Ampa Escola Dolors Martí.