Explicació de les Activitats

Explicació de les Activitats

INFORMACIÓ DE LES ACTIVITATS I PREUS

Ludoteca (P3 a 6è):

espai d’acollida amb activitats dirigides i joc lliure. Tiquets disponibles en blocs de 5 que es poden adquirir a l’oficina de l’Ampa en els horaris d’atenció a les famílies, o bé és poden treure directament dels caixers de Banc Sabadell, seguint el tutorial penjat a la web. El bonus es bescanviarà directament a la ludoteca pels tiquets corresponents. Els horaris d’accés a l’activitat (matí) seran:

  • De 7:00 a 07:10
  • De 07:25 a 07:35
  • De 07:55 a 08:05
  • De 08:25 a 08:35

Us preguem ser puntuals en l’entrada i recollida dels vostres fills.

El proper curs oferirem noves extra franges de mitja hora al migdia i a la tarda.

  • De 13 a 13:30 h
  • De 14.30 a 15 h (amb horari d’entrada de 14.25 a 14:35)
  • De 17 a 18.30 h

 Preguem tingueu en compte aquestes modificacions per garantir el bon funcionament de l’activitat.

ROBÒTICA (P3 a 6è): NOVA ACTIVITAT: Construcció i programació de robots. Comencem amb robots simples, avancem en la construcció de mecanismes i la programació del robot utilitzant sensors i actuadors diferents. Farem servir Lego Wedo, Mindstorms, Mbot, Robotis Play, Robotis Dream, Robotis Stem i tablets associades.

Amb aquesta activitat es volen potenciar valors com el treball en equip, aprendre amb la pràctica i el treball per projectes.

-COOKING LAB (P3 a 6è): NOVA ACTIVITAT: Innovadora extraescolar, on CUINA i CIÈNCIA es donen la mà. Cuinarem i aprendrem processos químics pels quals passen els aliments, com la fermentació del llevat, l’el·laboració del iogurt, etc.APRENDREM sobre intoleràncies i a GAUDIR de tots els aliments des de petits.

-Experimentem amb LA DANSA (P3, P4 i P5): activitat lúdica on es treballa el ritme i la coordinació a través del moviment i la música. Cal que els nens i nenes vagin amb roba còmode. Experimentarem amb música, balls e instruments. Veure més detalls a pàg 1

-Let’s play (P3, P4 i P5): activitat en anglès on es pretén treballar continguts bàsics a través del joc, d’una manera lúdica i divertida. Imprescindible l’assistència les dues hores (P4 i P5). Seguirem treballant amb professors de l’acadèmia Partner-Solution.biz, S.C.P.

-L’hora del conte: (P3, P4, P5): activitat que pretén treballar la comprensió oral, l’atenció i la reflexió mitjançant el relat d’un conte. També es treballaran activitats i/o experimentacions relacionades amb el conte treballat.Veure més detalls a pàg 1

-Joc i esport (P3): iniciació esportiva amb un caire lúdic per als més petits. Es treballaran aspectes bàsics de psicomotricitat  amb l’objectiu d’agafar gust pel moviment.

-Iniciació esportiva (P4 i P5): pràctica de les habilitats motrius bàsiques que serveixen de punt de partida per l’entrenament dels esports individuals i col·lectius. Els alumnes de P5participen en les Trobades Esportives organitzades pel Consell Esportiu de l ‘Anoia (quatre dissabtes l’any). Cal vestir amb roba i calçat esportius. L’activitat pot ser d’una o dues hores.

-Natació (P3, P4, P5, 1r i 2n): activitat que anem a fer a la piscina de les Comes amb monitors del Patronat d’esports. L’activitat comença i acaba a l’escola. El desplaçament es fa amb autobús. Els monitors de les Comes organitzen els grups per nivell i decideixen els canvis que creuen oportuns. Els nens i nenes han de portar tovallola, banyador, casquet de bany i xancletes. Tota la roba i calçat ha d’estar degudament marcat. No es podrà berenar abans de l’activitat. Per qüestions de temps no hi haurà dutxa ni es podrà berenar després de l’activitat. Es demana que els nens i nenes portin roba còmode que els faciliti l’autonomia a l’hora de canviar-se en el vestidor.

-Taller de creació (de 1r a 6): activitat que té com a objectiu millorar la capacitat creativa i imaginativa dels alumnes mitjançant la recerca de noves maneres d’utilitzar els diferents materials, reciclats si pot ser. Es treballa amb el fil conductor dels viatges i del conte. “Viatgen” a diferents països, on de cada lloc es llegeix un conte tradicional o llegenda i les activitats sorgeixen d’aquest punt de partida, sempre orientats per la monitora.

-Anglès (1r a 6è): activitat de treball de la llengua anglesa que permetrà, en format reduït, reforçar i ampliar els continguts treballats a la classe, sobretot l’expressió i la comprensió oral. Seguirem treballant amb professors de l’acadèmia Partner-Solution.biz, S.C.P.

-Poliesportiu (1r a 6è): activitat esportiva de familiarització amb els esports bàsics, entrenament de les qualitats físiques i iniciació a la competició. Fomentem valors com l’esforç, la capacitat de sacrifici, la solidaritat i l’esperit d’equip, on cadascú hi té el seu espai. L’activitat inclou la participació en els Jocs Escolars de l’Anoia, per tant es demana l’acceptació del compromís que això suposa amb l’assistència a les jornades esportives corresponents, que es duran a terme cada dissabte. Cal vestir amb roba i calçat esportius. L’activitat podrà ser d’una o dues hores.

-Patinatge (P5 a 4t): iniciació al patinatge sobre rodes. Aprendrem a lliscar mantenint l’equilibri i a fer els primers moviments bàsics. Els patins poden ser en línia o de quatre rodes. Cal portar roba esportiva (casc i proteccions obligatoris).

-Danses Urbanes (1r a 6è): activitat rítmica on es treballen conceptes de diferents disciplines de ball com poden ser Hip hop, Zumba, Funky, entre d’altres. Cal que els nens i nenes vagin amb roba i calçat esportiu per poder moure’s amb facilitat.

-Teatre (1r a 6è): comencem a introduir-nos en el món del teatre treballant aspectes tant importants com l’expressivitat, la representació de les emocions, la superació de la vergonya, entre d’altres. Completarem la formació amb aspectes tècnics com la il·luminació, el so, el vestuari i  l’atrezzo.

El proper curs 2018 – 2019 les activitats començaran la primera setmana lectiva. Els alumnes de P3 començaran una setmana més tard. La natació no començarà fins a l’octubre i finalitzarà al maig.

Esperem que trobeu les noves propostes del vostre interès i que hi responeu amb la vostra participació i col·laboració.