SETMANARI

• CROS ESCOLAR!!
  • ALUMNES DOLORS MARTÍ

SORTIDA FAMILIAR

El passat diumenge es va realitzar una fantàstica sortida familiar Dolors Martí de 5km plens de descobriments.

Els nens i nenes van disfrutar un munt, tot buscant els animalons secrets del bosc i escoltant les explicacions de l’Areli, que ens va guanyar el cor i el valor de tots!

A més, les famílies van col·laborar amb la campanya Clean up Day, recollint i seleccionant la brossa que hi havia al bosc del Parc del Puigcornet.

Esperem repetir la sortida i que s’apuntin moltes més famílies!

I aquesta setmana no us podeu perdre el Taller relacionat amb la sortida: NATURA I ART

Nou mural pels nens i nenes a l’entrada de segon

Els pares i mares de l’Ampa van aprofitar el diumenge per crear un nou espai a l’entrada de l’escola dels alumnes de segon! Una ciutat impressionant per fer volar la imaginació amb els guixos!

I AQUEST DIUMENGE SI!!

ARRIBA EL SEGON CROS ESCOLAR DOLORS MARTÍ!

Aneu preparant les bambes que aquest diumenge podràs participar al cros de l’escola. Us recordem que serveixen els mateixos dorsals que ja us vam entregar, i qui encara no estigui inscrit, es podrà passar demà per la oficina de l’AMPA o bé fer la inscripció a: http://www.ceanoia.cat/esports/cros/322

ALUMNES DOLORS MARTÍ

Gran cap de setmana pels alumnes del Dolors Martí que van participar a les jornades del Campionat de Catalunya d’Atletisme i a les Finals Territorials de Patinatge Artístic!

El passat diumenge 13 de maig es va celebrar a El Prat de Llobregat el Campionat de Catalunya de Clubs d’Atletisme de la categoria benjamina amb la participació de 3
alumnes de 3er de la nostra escola, l’Aina Vila, el Genís del Viso i l’Àlex Guillén, representant el Club Atlètic Igualada.

L’Aina va participar en la prova de llançament de pilota, quedant 4a classificada a la seva sèrie i 9a a la classificació general.

El Genís del Viso va participar en els 1.000 m marxa, quedant 7è a la seva sèrie i 11è a la classificació general.

L’Àlex Guillén va participar en els 1.000 m llisos, quedant 8è a la seva sèrie i 16è a la classificació general i a la prova de relleus de 4x60m quedant 1rs de la seva sèrie i 2ns
a la classificació general.

Les puntuacions aconseguides per tots tres, sumades a les de la resta de l’equip van fer que tant l’equip femení com el masculí del Club Atlètic Igualada quedessin Campions de Catalunya, d’un total de 31 clubs participants en categoria femenina i de 32 clubs en categoria masculina.
Aquestes victòries es sumen a les aconseguides pel CAI el passat mes de febrer al Campionat de Catalunya de Cros per Equips, amb la participació del Genís del Viso i l’Àlex Guillén, i al tercer lloc aconseguit el passat mes d’abril al Campionat de Catalunya de Relleus amb la participació de l’Àlex Guillén.

Moltes felicitats campions!!

El dissabte 12 de maig, vaig participar a les Finals Territorials de Patinatge Artístic, a Sabadell. Jo participava a la Categoria Benjamí, nivell A, amb un total de 22 patinadors/es, de diferents Consells Esportius de tota la província de Barcelona.

Desprès de realitzar el meu ball de 2 minuts, vaig aconseguir una molt bona puntuació, que em va donar la 5ª posició.

Gràcies a aquesta posició, m’he classificat per a participar a les Finals Nacionals, que faran el proper 2 de juny a Vilanova i la Geltrú.

Rut Martí Piernas 4t A

Los comentarios están cerrados